neljapäev, 25. veebruar 2016

Igasuguseid asju ja muid värke

Ommikust.

Selle postituse ja eelmise postituse vahel on juba päris suur auk tulnud, aga valgust see veel ei neela.
Vahepeal oli selline tore päev nagu söbrapäev. Ma sain söbrapäevaks muffini, koogitüki, pulgakommi, ja shokolaadi ja kaardi Annabelilt. (me oleme vist söbrad)

Mina andsin söbrapäeval köigile kommi ja kinkisin Elerynile teritaja. Samal päeval laenasin ma temalt teritajat 3 korda.

Vahepeal olen hakanud uut animet vaatama. Selle nimi on Boku Dake ga Inai Machi ja ausalt, see on parim anime mida ma olen vist eales vaadanud. Lugu on omalaadne ja awesome, tegelased on realistlikud, tegelaste välimus(kuidas sa ütled Eesti keeles character design?) on hästi joonistatud, muusika on imeline... 11/10

(Kayo is precious and needs to be protected k)

Veel oli vahepeal Eesti V(W)abariigi 98. aastapäev. 23. Veebruaril ma käisin kooliga rongkäigul. Sinna söitsime 14. bussiga ja buss töi tagasi mälestusi sellest ajast, kui ma Raeküla koolis käisin ja iga hommik umbes 9/10 tervest koolis söitis selle bussiga. Olid ajad.   
  
24. Veebruaril olin kodus ja tahtsin midagi kasulikku teha, aga löpuks olin 4 tundi installinud ühte programmi millega ma oleks programmeerimist öppinud.
(ma plaanin selle täna öhtul uninstallida sest 1. Java on lihtsam ja 2. Ma hakkan nüüd proovima öppida HTML-i.)

Veel leidsin ma et lihtsa HTML koodi muutmisega saab muuta möndasi asju veebisaidil. Nad on selle töesti väga lihtsaks teinud, sest iga koodijupp teeb siniseks asja mille jaoks see on. (Sellega saab igasugu asju muuta, if you know what I mean)

Veel liitusin ma vahepeal robootikaringiga, ja seal on väga huvitav. 10/10 öpiks veel. Hetkel on mul tehtud üks robot, kellele ma panin nimeks Ants 4 ja kellega ma hakkan järgmisena tegema kuristiku projekti.
Rohkem polegi eriti midagi rääkida. 






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar