neljapäev, 14. aprill 2016

Filmid ja muu selline

Ausaltöeldes ei ole ma suur filmide fänn. Animeseriaalid ja raamatud on paremad.
Aga teate mis on kõige paremad?
Anime filmid.

Kuna ma olen suur Harry Potteri fänn, meeldivad mulle muidugi Harry Potteri filmid(RAAMATUD ON PAREMAD!!11!111!2!). Köige vähem meeldib mulle Harry Potter ja Fööniksi Ordu, ja kõige rohkem Harry Potter ja Azkabani Vang.
Üks mu teine lemmikfilm, mida ma alles hiljuti nägin, on Ookami Kodomo no Ame to Yuki/おおかみこどもの雨と雪/Wolf Children. See on väga tore ja ilus film, plus on see tehtud Jaapanis.

Kuigi mul hetkel palju lemmikfilme pole, hakkab neid varsti tulema. SEE ASTA TUELB VÄLJA HARRY POTTER 9. FILM(FANTASTIC BEASTS AND WHERE TO FIND THEM) JA MISKI EI SAA MIND TAKISTADA MINEMA EESTIS ESILINASTUSELE
nagu pm yas

Ja 2017 kevadel tuleb välja Kuroshitsuji: Book of Atlantis mis on Campania arc tehtud animeks. OLI KA AEG! Book of Circus ja  Book of Murder on olnud väljas mingi 2013. aastast, ja alles nüüd hakatakse Campaniat tegema?
ÖELDI ET YANA TOBOSO TÖÖTAB KA KAASA NIIET MEIL EI TULE ESIMEST HOOAEGA :D(mis oli katastroof)
(treilerit veel ei ole ;-; nuuks)

Üldiselt meeldivad mulle anime filmid, Harry Potter filmid, action, thriller, ühesõnaga mulle ei meeldi romantikafilmid.




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar