neljapäev, 14. jaanuar 2016

Noorus on hukas


Tjeeereeeeeeeee(eee)
Vahepeal on möödunud jöulud ja uusaasta ja vaheaeg ja seebuuljapühad.

Niisiis oleks väga sobilik kui ma sellest siia kirjutaksin.
Tähtsad asjad köigepealt: Ma avastasin uue eluka.
Me köik teame wild medsjiguddddd guäänjizzzdx. Aga nüüd on meil uus liik:
Giggurt.
Giggurt x Gjuäänizz = OTP I ship it
Giggurt on ügs jimeljik juelyugazzz. Ta on sündinud ühel toredal mitte nii toredal pöhjusel:
Hukas noored ja venelased(No offence venelased).
Giggurt on basically Gjuänjizzzx 2.69.666.0.
GIGGURT on üks väga nunnu elukas. Ta on natuke roheline nagu guaänizxzx ja tal on pii head.
Ta häälitseb nagu "MjäääuuuurrrrrrrghhhhhKAAGAAAAAAAA!!!?", ja ta on loodud Eriti Hukas Noorte poolt. See oligi täpselt mida ma vaheajal tegin- löin uut versiooni Guäänizest.
Veel juhtusid vaheajal jöulud. Ma sain jöuluks lego rongi, mida ma panin kokku päris mitu tundi, sest see on väga suur komplekt. Seal on puldiga vedur, loomavagun, lehm(MÄÄÄ), rongijaam, kraana, söiduk, auto, kaubavagun, veel üks kaubavagun ja raudtee. (Veel sain ma mänge oma Gameboy Advance SP-le ja Minionide voodipesu).

Mulle väga meeldib see rong, sest ma saan seda rongi kontrollida ja see paneb mind tundma jumalana. Nagu, kujuta ette kui sa saaksid ise kontrolliga kuhu need minifiguurid söidavad, kuidas nad söidavad ja kes on Guaoieounizzzx. PARIM TUNNE EVER!
(Ignoneerige 6-12 kirja)
Siis oli veel uusaasta. Meie ise ilutulestikke ei lasknud, aga köik naabrid lasid. Siis veel me söime emaga kommi ja jöime vanillikoolat ja kirsikoolat. Me söime Oreosi ka.
Ja siis tuli Tujurikkuja. Parim. Saade. EVER. Löpus tuli veel minu täpne arvamus pagulaste kohta :D Teab tarkust toitev Tartumaa, et islam on vist... seen?
Ja noh, see on vist enam vähem köik. Ma olen vist eriti hukas noor ikka :D Jiseki grumatdigjat ej duneehgfz.
Ma kavatsen kunagi rohkem kirjutada, aga nüüd pean ma selle postituse löpetama. Nuuks.

4 kommentaari:

  1. Tegelikult sooviks juba siia ühte täiesti tavalist postitust vahelduseks.

    VastaKustuta
  2. Tegelikult sooviks juba siia ühte täiesti tavalist postitust vahelduseks.

    VastaKustuta
  3. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta