neljapäev, 3. detsember 2015

Suuu(uuyuuu)r broblem

Tere mu kallid fännid :D
Eile juhtus siin vanglas koolis üks kohutav probleem.
Pääro the English teacher on kadunud.
Ei ma ei tee isegi nalja, teda ei olnud eile tunnis. Asja teeb hullemaks see, et ta on mu lemmiköpetaja ja üks paremaid öpetajaid üldse keda ma eales näinud olen. Ta on väga tore ja kena, ta oskab väga hästi inglise keelt ja eile oli ta kadunud.

 My theories are:
She was kidnapped by Ants the Fly, who is right now trying to learn English. Little does it know it kidnapped a very amazing English teacher.
Wild Seebuljas is at the disco club.
Vöi siis peame me just ohverdama paar vastsündinud beebit ja küüslauku, et me saaks ta siis siia kutsuda.
Vöi äkki on ta deemon(Täpselt nagu ma kahtlustasin) ja ta läks pörgusse puhkusele. Ta tuleb imselt varsti tagasi
(Kui te pole Black Butlerit näinud siis te ei möista XD)

Muide
HÄID SEBULJAPÜHASID!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar