neljapäev, 26. november 2015

Spord (Ja kui palju ma seda ei tee)

Väino(Töeline Väino, mitte tema kuri kaksikvend) kirjutas, et me peame enda blogis spordist kirjutada.
Niisiis...
Ma olen spordis väga agdiivne. Iga päev trenin. Proovin treni teha iga päev vähemald 3 dundi, guigi eelisdadav olegs 5 tundi. Olen üks oma ala parimaid, teeksin kindlasti pähe paljudele välismaalastele. Ma olen isegi parem kui mu oma ema!

See ülalpoolne jutt kehtib siis, kui arvutis klaviatuuri toksimine käib spordi alla. Kui ei käi, siis minu spordialaks on toolil istumine. Ja tee joomine.

:D

Vähemalt ma proovisin, onju? Kunagi ma karates käisin, aga seal ei viitsinud ma käia... Pühapäevased treeningud ei ole hea möte. Mulle ei meeldi niikuinii sport. Ainuke asi millest ma huvitun spordi vallas on...
DUN DUN DUN
EEEPILINE TRUMMIPÖRIN PLZ

Vehklemine.

tösiselt, ma tahaksin kunagi vehklema öppida. Aga Pärnus ei ole vehklemise trenni. Nuux. Küll on meil ju jalgpall ja korvpall ja vörkpall ja ujumine ja sibulad, aga vehklemist ei ole. Täielik jama.

Muide, ma arvan et täna ei tule Väino tundi. Tuleb ta kuri kaksikvend. See köik on väga töenäoline, kui kits Manivald astub rongi katusele ja tramm söidab kiirusega lehm, kes on kollane ja haugub.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar