neljapäev, 5. november 2015

Dere Faraomigusd(Ma olen grammatika geeniuss)

SEID IHR DAS ESSEN? NEIN, WIR SIND DER JÄGER!

Ma ei tea mida need saksakeelsed sönad tähendavad, aga need on Attack on Titans avalaulu esimesed sönad ja kui on vöimalik olla söltuvuses laulust siis seda ma olen.

Kuigi mulle tegelikult Shingeki ko Kyojin(Attack on Titan) ei meeldi. Ainult selle avalaul on tore.

Mul oli paar nädalat tagasi vaheaeg. Eriti midagi seal ei juhtunud, väljaarvatud üks mahlakas ja maitsev juhtumine.
Ma söin sushit.
Aga see ei olnud tavaline sushi,
See sushi söi MIND!

Aga mina hammustasin teda esimesena niiet meie ühine söömaaeg oli väga öigustatud.

Veel käisin ma vaheajal löunakeskuses batuudil hüppamas. Nad olid jääliuala asendanud päris paljude suurte batuutidega. Ma hüppasin seal päris palju, kuid ühel batuudil nägin ma midagi enneolematut.

Seal ei olnud Gäänmijijijijizzxszzszszsśśzzxxx
Seal ei olnud Väino kuri kaksikvend
Seal ei olnud isegi Gurj Kjänjisz
Seal oli...

SIBUL.

Aga see ei olnud tavaline sibul.
See oli MEDSIG SJIBPJULJAS! o:

teatavasti "Sibulad ei nuta", niiet mul ei olnud ta vastu eriti midagi teha. Asja tegi hullemaks see, et seal oli ka Medsig Sjirnes. Ta oli kollane ja sidruni maitsega.
Mul ei olnud ka minu vega segsigat nuga kaasas(Ma sain selle sünnipäevaks aastal 2014 ja see nuga on väga hea ja tore nuga. Ma töin selle iga päev köikjale endaga kaasa sest ilma selleta on kommipakke raske avada aga siis said öpetajad koolis teada ja sellest ajast peale vötan ma oma noa peaaegu köikjale kaasa väljaarvatud kooli)(See on Sveitsi söjaväetaskunuga)(Kui ma suvel Taani lendasin, ei saanud ma seda kaasa vötta sest lennukid ;-; Nuuks).

Siis aga oli minu taga äkitselt suur ja punane Domad. Seal ei olnud Elerin-chan ei olnud aga seal, niiet mitte keegi ei saanud seda tomatit süüa. Muide, Elerin on natuke väga söltuvuses tomatitest.

Ühesönaga kutsusin ma välja saatana ja valetasin et need juur- ja köögiviljad tegid seda. Siis sai saatan nende peale vihaseks ja ma maskeerisin end Ants Da Kärbseks, et ma saaks lennates ära pögeneda.

Peale seda juhtus eelnevalt nimetatud Sushi Söömaaeg(Onju segsigaz pealkiri?)

Aga see ei ole ainuke ilus suur uudis.
Esiteks: Ma löpetasin Monsteri. ja nüüdsest ma olen suur Naoki Urasawa fänn.
MIDA VÄRKI SEE INIMENE TULISTAS JOHANIT KUI TENMA JOHANIT PÜSSIGA SIHTIS JA EI SUUTNUD TEDA TULISTADA JA SIIS TENMA NÖUSTUS JÄLLE TA PEAST KUULI VÄLJA OPEREERIMA JA SIIS JOHAN PÖGENES JÄLLE???
No comments
Eepiline

JA REST IN PEACE WOLFGANG GRIMMER MA ALATI LOOTSIN ET SINA JÄÄD ELLU ;-;
Ma olen kindel et löpuks Magnificent Steiner oli önnelik ;-;
JA MIKS PIDI KLAUS POPPE LIHTSALT NAGU NII EDASI ELAMA? TEMA OLI SEE KES SEDA KÖIKE TEGI!
Aga löpuks ma siiski avastasin et inspektor Lunge on bae.

Aga nüüd, TRUMMIPÖRIN JA EEPILINE DUUUUN DDUUUUUN DUUUUUUNNNNN!!!
Ma olen hakanud vaatama uut animet mille nimi on Psyho Pass.
See on väga huvitav anime aga KAGARI NOOOOOOOOOOOO!1!!!!11111111!1!1!
Mulle meeldib selle soundtrack, eriti see "Ood Röömule" moodi osa 11. episoodis.

Ühesönaga, pole vahet kas sa oled sibul vöi kohuke, kui maailm annab sulle suvalised kirjamärgid, küsi Väino käest kuidas programmeerida Java vöi Pythoni programmeerimiskeeles.




3 kommentaari:

  1. Sa kirjutasid mu nimee valesti -.- Meelega, jah? :P ''natuke'' sõltuvuses

    VastaKustuta
    Vastused
    1. MA PROOVIN SEDA ÖIGESTI KIRJUTADA ;-;
      Aga ma unustan ära

      Kustuta
  2. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta