neljapäev, 15. oktoober 2015

Dere :D

Tere inimesed.
Vöi jumalad.
Vöi deemonid.

Üksköik kas te olete juust vöi sink, tere hommikust(öhtust)
Täna ma jöudsin kooli päris palju enne tunde :D

Mul on uued prillid. Eile ma need sain. Need prillid on kesköösiniselt Ciel Phantomhive silma läikivat tooni.


I regret nothing.
Vahepeal on üsna palju juhtunud, näiteks palus mul öpetaja Väino-san muuta  blogi nime, sest netis on NKGB(Interneti Kaitse Gäänize Banaan) kes vöib arvata et mul on kahtlased mötted kui mu blogi nimi on Death Note blogi.

THE WORLD IS ROTTEN BECAUSE OF PEOPLE WHO DON'T WATCH ANIME!
Pool sellest tsitsaadist oli Light Yagami. Mina lisasin selle anime poole. OUR WORLD NEEDS KIRA!
Ärge saage valesti aru ma olen tolerantne nende suhtes kes ei vaata animet.

Igatahes, täna ma GÄÄNMIZZSZZD ei näinud. Nuux

Okei enam mul midagi rääkida ei ole. Headaega.




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar